onsdag 13. februar 2019

Nå er prosessen som jeg liker minst igang:-) Alle noveller med eller fjerne noen for å spisse innholdet?

Da er første språkvask over og nå kommer  diskusjonene omkring innhold. Jeg ønsker selvsagt å beholde alle 29 novellene jeg har i manus, samtidig som forlaget ønsker å spisse ytterligere og  fjerne/bytte ut noen.
De store forskjellene blir det ikke på antall sider, men jeg har jo selvsagt et eget forhold til de ulike novellene og ønsker dem alle med. Likevel så ser jeg at det er viktig å lytte til forlaget selv om jeg ikke alltid er helt enig. Det jeg sliter med er om det er på grunnlag av andres smak eller om det er pga kvalitet på novellene. For meg er det ikke om å gjøre å vinne noen kamp, men å få en bok som totalt sett er bra. Jeg regner med at vi blir enige selv om det river å hjertet å fjerne visse historier... Men sånn er gamet og skal jeg få gitt ut bok, må jeg bare bite tennene sammen og av og til lukke øynene.

Imorra får jeg manus tilbake for en siste gjennomgang, før det så skal sendes til ombrekking...
Det nærmer seg trykking....

1 kommentar:

  1. BEST ONLINE LOVE SPELL CASTER Å FÅ DIN EX LOVER, HUSBAND, WIFE, GIRLFRIEND ELLER BOYFRIEND BACK. Legg til ham på WHATSAPP: +2349083639501
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Hei alle jeg er Darcy Lyne og er her for å dele det fantastiske arbeidet som Dr. Nosa gjorde for meg. Etter 5 år i ekteskap med mannen min med 2 barn begynte mannen min å begynne å fungere underlig og gå ut med andre damer og viste meg kald kjærlighet, ved flere anledninger truer han å skille seg fra meg hvis jeg våger å spørre ham om hans affære med andre damer, jeg ble helt ødelagt og forvirret til en gammel venn av meg fortalte meg om en stavekaster på internett kalt Dr..nosakhare som hjelper folk med forhold og ekteskapsproblemer av kjærlighetsformålene, først tvilte jeg om slike ting noen gang eksisterer, men bestemte meg for å prøve det, da jeg kontaktet ham, hjalp han meg med å kaste en kjærlighetsspell og innen 48 timer kom mannen min tilbake og begynte å be om unnskyldning, nå har han sluttet å gå ut med andre damer og han med meg for godt og for ekte . Ta kontakt med denne store kjærlighetsspelleren for ditt forhold eller ekteskapsproblem som skal løses i dag via
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
     eller Ring eller WhatsApp: +2349083639501
    Kontakt ham for følgende:
    (1) Hvis du vil ha din tidligere ektefelle tilbake.
    (2) Du vil bli markedsført på kontoret din.
    (3) Du vil at kvinner / menn skal løpe etter deg.
    (4) Hvis du vil ha barn.
    (5) Du vil bli beskyttet åndelig.
    (6) Hjelp til å bringe folk ut av fengselet
    (7) Lottery power ball
    Whatsapp eller ring +2349083639501

    SvarSlett