mandag 6. mars 2017

Spennende skriveoppdrag for Evergood Kaffe - Gullkoppen er stjålet! Gjett tyven og bli med i trekningen av et års forbruk av kaffe


Den verdensberømte Gullkoppen til Evergood er stjålet!

I januar i år fikk jeg en henvendelse fra reklamebyrået Naug og venner, fra Oslo. Forespørselen deres gjaldt om jeg kunne skrive en krim til en av deres kunder i forbindelse med en større påskekampanje. Selv om jeg har skrevet mange krimnoveller var dette likevel en litt annen bestilling. Det skulle lages en klassisk krim hvor det var flere mistenkte til ugjerningen. De som skriver krim vet at det ikke er bare å hoste opp et plott på direkten, og med en kort tidsfrist kjente jeg på litt usikkerhet i forhold til oppdraget. Da jeg ble fortalt at kunden var en Norges største merkevarer, kjente jeg virkelig på at dette var noe jeg måtte få til . Kunden var altså Evergood!


Samme kvelden begynte jeg å skrive på en innledning og som dere sikkert har forstått er nå historien klar. Kampanjen lanseres i dag 6/3-17 og jeg håper mange får lest og gjettet på hvem som har utført tyveriet.



Løser man mysteriet er man med i trekningen av et års forbruk av Evergood Kaffe. Løsningen og siste del av historien avsløres på påskeaften og vinneren trekkes rett etter påske.








Link til konkurransen:



Ønsker du å lese mer krim til påske?
Bestill "En god natts søvn" på http://commentum.no/butikk/en-god-natts-sovn/ eller via mail vik.janerik@gmail.com



Jan-Erik

2 kommentarer:

  1. Hei Jan-Erik! Long time... Skjønner at du har hatt nok å henge fingrene i og at tastaturet ditt sjelden rekker å kjøle seg ned :) Gratulerer med imponerende oppdrag, dette høres jo ut som - gull! :) Skal selvfølgelig sjekke ut mysteriet, kaffe blir det aldri for mye av :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei der. Alltid nye prosjekter, men dette var jo ekstra spennende da, det må jeg innrømme. Du får prøve deg på mysteriet, regner med at du tar den;-) Et år med kaffe må jo være bra for en forfatter:-) ha en strålende dag og takk for hygelige ord.

      Slett