mandag 1. september 2014

Etterlysning: Lesevillige personer som testpanel for ny miniroman

Jeg holder i skrivende stund på med en litt spesiell miniroman. Den er lagt opp på en litt annerledes måte og jeg ønsker derfor å få noen uavhengige personer til å lese og gi meg en ærlig tilbakemelding på om det jeg til nå har skrevet, fenger.
Man trenger ikke være noen spesialist, men en vanlig leser som vurdere etter sitt skjønn . Man må kun ha lyst til å lese noe nytt som ikke er publisert.

Jeg har til nå skrevet rett over hundre sider. Man får med seg alt fra begynnelsen til slutten (Ingen skal sitte igjen som noen spørsmålstegn og irritere seg etterpå:-), men jeg kommer til å utvide historien som en helhet i etterkant.
Fortellingen er til tider grusom, men har også elementer av humor og glede i seg. Bare så man eventuelt er forberedt på det...

Det jeg altså trenger er to, maks fire personer som sier seg villig til å lese dette utkastet. Gjerne noen jeg ikke har daglig omgang med og helst av begge kjønn. Man trenger ikke komme med en lang utredning i etterkant, man trenger ikke se etter skrivefeil, setningsoppbygninger og språkdrakt, men kun gi en mening om man blir revet med eller ikke. Ønsker man å si noe mer, komme med konstruktiv kritikk, er det helt glimrende.

Send meg en beskjed  på innboksen på facebook dersom du har lyst, så blir jeg veldig takknemlig.

Jan-Erik Vik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar