søndag 1. september 2013

Et aldri så lite jubileum - novelle nr 50 - 3 gratis bøker til den som gjetter...

Jubileum + konkurranse

 Da har jeg nettopp fullført min novelle nr 50. Dette er en mørk krimnovelle som jeg har skrevet i full fart den siste uken. Årsaken til det er at jeg har meldt meg på en krimnovellekonkurranse, hvor vinnernovellen kommer i en samling med flere kjente forfattere. Jeg er godt fornøyd med mitt bidrag, men ser at det skal bli tøft å nå opp...Men den som intet våger, osv...

Har du lyst på mine tre bøker gratis?

I lykkerusen over å ha gjennomført min novelle nummer femti, så tenkte jeg å lage en aldri så liten konkurranse, hvor vinneren får mine tre novellesamlinger gratis.Gjerne med en hilsen dersom det er ønskelig.
Konkurransen foregår på følgende måte: De fem første som svarer korrekt i min innboks på Facebook, går gjennom en loddtrekning. Vinneren av denne trekningen får altså bøkene gratis.

2 regler:

1. Man må svare på innboksen, IKKE på veggen
2. De som jeg vet allerede kan svaret, er automatisk diskvalifisert.

Det store spørsmålet:

Hvilken bygning har jeg brukt som forside på den tredje novellesamlingen min " Femte etasje". Bildet er fotografert/redigert av min svoger Magne Solberg.

Jan-Erik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar