torsdag 10. januar 2013

Motiverende tilbakemeldinger, skrivefeil og lettkledd på skinnfellen

Først og fremst vil jeg bare takke alle som ringer, stopper meg, skriver til meg på mail eller Facebookinnboks. Jeg får nå masse tilbakemeldinger på boka og det er utrolig motiverende. Idag har jeg blant annet  fått to lange skrevne kommentarer som betyr masse for en ukjent forfatter. Det at noen skriver at en historie (Frykt)har gjort mer inntrykk en noe annet enn de tidligere har lest, gjør virkelig noe med meg. Skulle jeg noensinne bli slaktet for det jeg skriver, så skal jeg tåle det, når jeg vet at andre kan skrive slikt. En annen har tatt for seg hver novelle og skrevet sin kommentar på hver enkelt av dem. Det er veldig lærerikt, og jeg ser at  på noen av novellene, så har jeg tenkt helt annerledes enn det denne leseren har gjort. Det er interessant, for da lever historiene litt sitt eget liv. En novelle mange kommenterer er "Jeg går iblant oss." Jeg er ikke overrasket over det...
Nok en gang takk til alle dere som kontakter meg. Jeg håper også noen vil skrive noen ord på selve bloggen, og da under "Innspill fra leserne" Det hadde vært gøy om noen åpent la ut hva de tenkte, så kunne det kanskje bli litt diskusjon rundt noen av novellene... Noen skrivefeil er oppdaget og det irriterer meg kraftig, men jeg håper ikke leseopplevelsen blir forringet av det.
Det er forresten overraskende mange som er innom bloggen. Det hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd.... Da slipper jeg kanskje å avbilde meg lettkledd på skinnfellen foran peisen:-)

Jan-Erik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar